פורטל סוכנים

חברה המעסיקה סוכני ביטוח ופנסיה רבים צריכה לעשות זאת בצורה יעילה וחכמה אשר תביא לכך שכלל הסוכנים יוכלו לעבוד אצל החברה ללא בעיה וללא התעסקות מיותרת. אנו נמצאים בעידן טכנולוגי רחב אשר מכיל בתוכו אפשרויות רבות ובאמצעות השימוש בכלים הרבים ניתן לייעל את רמת העבודה למקומות אשר לא הכרנו בעבר. פורטל סוכנים הוא כלי חכם אשר נותן לחברה את האפשרות להכיל כמות רבה של מידע, נתינה של גישה נוחה לעובדים השונים אל מאגרי המידע ואזורים אישיים ולבסוף הסוכנים יוכלו לקבל את היכולת להשתמש בפורטל ממגוון מכשירים ניידים כגון טלפון נייד, מחשב נייד, טאבלט ועוד. האפשרויות עם פורטל סוכנים הן לא נגמרות.

כול הסוכנים וכול המידע

פורטל סוכנים הוא כלי המתקיים במרחב האינטרנטי כשבעצם הדבר מביא לכך שמספר רב של סוכנים יוכלו להשתמש במאגר המידע בצורה מהירה מבלי להתעסק לאורך זמן עם מגוון רחב של עשייה מסורבלת. כך פורטל סוכנים נותן את האפשרות לקבל את המידע של הלקוחות השונים אשר קיימים אצל הסוכן הספציפי. כך סוכן יכול להכניס כמות רבה של מידע אל המאגר מבלי שיחשוש שהדבר ימחק כאשר המידע מוחזק על ידי תשתיות החברה אשר אחראית על הקמת פורטל הסוכנים. בנוסף, האפשרות להכניס מידע אל הפורטל היא כמעט אינסופית, כך הסוכן יכול להגיע למצב בו כול פיסת מידע ומסמך הקשורים ללקוח שלו יעלו באופן אוטומטי אל הפורטל. מדובר בכלי טכנולוגי אשר הוא קל להפעלה, כאשר הוא מתעדכן בצורה רציפה.

בטיחות איכותית של המידע

מאז ומתמיד סוכני ביטוח הרגילו את עצמם למצב בו שלל המסמכים והמידע שלהם לגבי לקוחות נמצא במשרד שלהם על פני דפים ומסמכים פיזיים. כך מצב שכזה גורם לסוכנים לדאוג יום וליל על מצב המסמכים ולבלות את היום במחשבות היכן הניחו את המסמך היחיד אשר מתאים ללקוח ספציפי מסוים. הבעיה עם שיטת עבודה כזאת היא שבעצם כל פיסת מידע נמצאת בסיכון מסוים מפני פורצים וגורמים זדוניים. ניתן להבין כי ברגע שישנו שימוש בפורטל סוכנים  אפשר להגיע למצב תקין בו כלל המסמכים והמידע נכנסים אל מאגרים טכנולוגיים בטוחים לשימוש. מידע איכותי הוא כזה שמתקיים במאגר נוח לשימוש מבלי שיהיה צורך בסיסמאות רבות על מנת להגיע אליו. כך פורטל סוכנים עובד בצורה בטוחה דרך שימוש בתוכנות אבטחה מתקדמות ואיכותיות. ככול שתלמדו להשתמש בתוכנות פורטל הסוכנים כך תביאו את עצמכם למצב בו צורת העבודה שלכם נעשית בדרך הבטוחה ביותר והלקוחות מקבלים מקצוענות ואמינות לאורך זמן בשלל דרכים ואפשרויות.

פורטל הסוכנים של SMS 2010

חברת SMS 2010 גאה לחרוט על דגלה את הרצון להביא את הלקוחות השונים שלה לרמת מקצוענות גבוהה ביותר. חברה זאת פועלת בצורה רחבה כדי להגיע למצב בו סוכני פנסיה וביטוח רבים יוכלו לנהל את העבודה ואת הלקוחות שלהם בצורה אשר תשפר את דרך העשייה שלהם מדי יום. פורטל הסוכנים של SMS 2010 עובד על פי תשתיות טכנולוגיות מתקדמות ביותר, כאשר ככול שתטיבו להשתמש בו תוכלו לגלות את היתרונות השונים הקיימים בו. שימוש נכון ורציף בפורטל אכן יביא אתכם למצב איכותי בו כול אחד מכם יוכל לקבל גישה נוחה יותר אל מאגרי מידע מבלי שיצטרך לצאת מהבית שלו ומבלי שיצטרך לחשוב כיצד להגיע אל לקוחות. הפורטל עובד בצורה הדדית כך שגם הסוכנים יוכלו לעבוד עם המידע בצורה דיגיטאלית וגם הלקוחות יוכלו לחתום על מסמכים מרחוק תוך כדי שימוש במכשירים ניידים שונים.